תכנים וחומרים מקצועיים

תכנים וחומרים מקצועיים

במרכז הלמידה שלנו נעשית עבודת רקע מקצועית, יסודית ומעמיקה, שמטרתה להכין חומרים עדכניים, ברורים ומקיפים, שישמשו את תלמידי המרכז בתהליך הלמידה שלהם.

סיכומים

הסיכומים מכילים הסברים מפורטים בכל נושא, ריכוז נוסחאות רלוונטיות ודוגמאות מלאות שמסבירות איך לגשת לתרגילים. הסיכומים מרכזים בצורה מסודרת את כל החומר הנדרש לבגרות, וכל תלמיד יכול ללמוד מהם ולהתקדם בקצב האישי שלו ולרכוש באמצעותם יסודות מעולים להתמודדות עם מגוון רחב של שאלות.
לימוד בעזרת הסיכומים מפתח אצל התלמיד את הבנת הנקרא, ואת יכולותיו ללמידה עצמית, ומכין אותו להתמודדות עם כל תרגיל. בכך מחזק את רמת הביטחון של התלמיד בבואו לפתור תרגיל במקצוע ה”מפחיד” שנקרא מתמטיקה.
עם הסיכומים אפשר להשתמש במספר אופנים:

  • ניתן לקרוא חלקים מהסיכום במהלך השיעור כדי לשפר הבנה של נושא מסוים ולתרגל לאחר הקריאה.
  • התלמיד לוקח את הסיכומים כאשר הוא הולך הביתה, הוא יכול לקרוא שוב את הסיכומים שאותם קרא במהלך השיעור בבית כדי להעמיק את ההבנה שלו בנושא הנלמד.
  • התלמיד יכול לקבל סיכום בנושא שעדיין לא למד בבית הספר ולהתקדם מעבר לחומר שנלמד בבית הספר.
  • במרכז הלמידה לומדים נבחני משנה שלא לומדים במסגרת קבועה. הם לומדים את החומר בפעם הראשונה באמצעות הסיכומים שלנו ולאחר מכן מסוגלים להתחיל לתרגל תרגילים ברמת בגרות.

דפי עבודה

צוות המרכז מצוי עם התלמידים בקשר מתמיד, ולקראת המבחנים של התלמידים, דואג לקבל מהם את החומר למבחן ומכין דף עבודה במיוחד עבורם בהתאם לחומר עליו יבחנו.

דפי העבודה, נתפרים כחליפה בהזמנה מיוחדת, עבור כל תלמיד ותלמיד מראש, כך כשהתלמיד מגיע לשיעור הוא יכול להתחיל מיד בהכנה למבחן. הרבה פעמים התלמיד מבזבז זמן יקר רק על בחירת התרגילים. זאת מאחר והספר הלימוד שלו מכיל אינספור תרגילים, ולתלמיד אין יכולת לדעת בעצמו איזה תרגיל טוב יותר מהאחר ועל איזה אפשר לדלג. בנוסף לא תמיד התלמידים יודעים אילו תרגילים רלוונטיים לקראת המבחן הקרוב שלהם.

אנו מקפידים שבכל דף עבודה יהיו גם תרגילים הבודקים טכניקה בסיסית וגם תרגילים הדורשים הבנה עמוקה יותר ויכולת יישום גבוהה יותר. מגוון התרגילים מבטיח שבזמן ההכנה למבחן התלמיד ייחשף לכל סוגי הטכניקות והאלמנטים בהם הוא עשוי להיתקל במבחן.

תלמיד שיפתור את כל התרגילים מדפי העבודה הממוקדים יהיה מוכן למבחן בצורה אופטימלית.

רשום אצלנו? הכנס פרטים להתחברות